welcome_baby memeye tek açlık için gelmez bebek, kendini güvende hissetmek için de gelir , ilk zamanlarda bir süre böyle olur bide emerken çenesi yorulup uykuya yenik düşer , yaşadığın süreç çok normal, süt arttıran damlalar var bize dr lullaby diye bi damla önermişti ben çok faydasını gördüm