ikicocukannasi ergoterapi ve dil konuşma ihtiyaca göre aldırılır. İlk olarak özel eğitim ile başlamanız lazım. Otizm de iyileşen bir şey değil, terapilerle çocuğu sosyal hayata adapte edersiniz. Beslenmesine dikkat edebilirsiniz elbette. Bağırsak ikinci beyin derler neticede. Süt vermeyin, paketli gıda vermeyin. Yoğurt, kefir, probiyotik, kaşar peynir gibi şeyler verin mesela. Onun haricinde yurtdışından oradan buradan bitkisel karışım, otizmin tedavisi ilaç diye şeyler görürseniz onlara rağbet etmeyin, hepsi para tuzağı çünkü. Balık yağı, multivitamin, sitikolin gibi şeyleri doktor tavsiyesi ile doktorun söylediği miktarda vermeniz daha iyi olur. Ama öncelik özel eğitimdir, çocuğun tanısı varsa rapor çıkmasını beklemek vakit kaybıdır. Özel eğitime hemen başlanmalıdır, rapor alınacaksa eş zamanlı yürütülmelidir bu işler.