edabrk Kızlar bende Acura markasının göğüs pompası var ama bir tane olduğu için çiftli göğüs pompası almak istiyorum. Kullananlar yorum yapabilir mi yarın alacağım mochi mi Lansinoh mu
monica50 edabrk lansinoh aldım ilk 3-4 ay inanılmaz iyiydi 7. aya giriyorum hiç iyi çekmiyor elektrikliye geri döndüm
deniz515_ edabrk lansinoh eller serbes pompa ilk aylar işimi görmüştü birde bebebao şarjlı olan vardı ama lansonohtan daha iyi verim aldım
serendipity16 edabrk lansinoh kullanıyordum memnundum ama size tavsiyem eller serbest pompalardan alın rahat edersiniz zamanla o pompanın başına oturup sağmak için bile zaman kalmıyor insan üşeniyor
murek giyumu 4 bine aldım ben 10 kez anca kullandım 3500 r satıyorum platformlarda ama 3 bine veririm
derya1414 edabrk Mochi kullanıyorum 3 aydır memnunum çekişinde bi değişiklik olmadı. Tekli almıştım ben yeterli geliyor çünkü bi taraftanda emziriyorum.
catperson edabrk lansinoh elektriklim ve mochi giyilebilirlerim var ikisinden de memnunum. Lansinoh çiftli benim ama hep tek kullanıyorum onu, ikisini birden tutup sağım yapmak zor geliyor.