nisven ya çok tatlısınız 😍 bende oğlumla yatmaya korkardım reflü yatağını yanına koyar ellerini tutardım sürekli kendi yatağına koydum yatağımızda anne yanı bazen eşime diyordum başımızda bekle sarılarak yatmak istiyorum diye oda beklerdi ama hiç uyuyamazdım ne rahat ederdim ne de uyurdum çok zor ama muhteşem his ❤️sonra oğlum hep yatağında yatmaya alıştı 25 aylık bir kere bile ortada yatmadı eşime güvenemem o konuda ezer çocuğu hiçte ortaya almadım ama eşim bazen uyusun burda diyor öyle bir kaçış yok gözünü açtığı anda direk üstümden zıplayıp yatağına gidiyor 😅😅 şimdi sarılınca tekmeliyor ben alsam yanıma o kaçıp yatağına gidiyor bazende kolumda emerek uykuya dalıyor o ara oh sarılıp uyuyorum uyanınca hemen yine kaçıyor bende hiç oda ayırmak istemiyorum bu yüzden 😊 ama annelikte tek önereceğim şey alışır diye almamazlık yapmayın bırakın alışsın zor mu evet zor uykusuz kalıyor muyuz evet her yanımız tutuluyor mu evet ama hepimiz yetişkiniz bakın annemizden babamızdan uzağız bir gün onlarda gidecek anın tadını çıkaralım 🥹