Anneler merhaba oglum 9 aylik alttan 2 dişi çıktı 10 gün oluyor . Dişlerini fırçalamaya başlayacağım ama hangi diş macununu almalıyım kararsız kaldım . Florürlü mü florürsüz mu kullanılmalı bu konuda farklı gorüşler var . Siz ne kullanıyorsunuz memnun kaldınız mı ? Florürsüz kullananlarda çürük ya da lekenlenme yaptı mı ? Bir de yine kullanıp memnun kaldıgınız dış fırçası önerisi alabilir miyim ?