bbbeyza52 Bebeğim 3 aylık, sadece anne sütü ile besleniyor ve çoğunlukla her emzirmeden sonra gündüzleri kaka yapıyor yani günde 5 6 kere yaptığı oluyor kakasının rengi sarı bazen de hafif yeşile dönük oluyor bu durum normal mi yaşayan var mı?