Merhabalar fıyat açısından ekonomik olduğu ıcın Altus kurutma makınesı almayı düşünüyorum . Ancak kullananların yorumlarını merak ettım . Onerır mısınız ? Kımısı arcelık Beko bosch onlara bak dıyor onlarda çok pahalı geldı suan . Kullananlardan yorumlarını beklıyorum ☺️☺️