Arya1235
Bizim de doktorumuzun özel kliniği var.Hep kontrollere oraya götürüyoruz.İsmi Necip akkul özel muayne ama.Tahlil röntgen falan olunca Özel Akdamar Hastanesine gonderiyor.O hastaneyle anlaşmalı çünkü.Zaten yeri de Akdamar hastanesinin orda.Ben çok memnunum doktordan