papatya3458 mümkün olduğunca dışarı çıkarın toprak olan bi yer varsa toprağa ellerini ayaklarını değdirin. parka götürün yani demem o ki üstü başı kirlensin biraz. Gelişimi nasıl bilmiyorum ama o aylarda destekle hafif adımlar atabiliyorlar evin içinde eğer ayağının üstüne basabiliyorsa gezdirin parka götürüp ayaklarını yere bastırın emin olun ki keşfettiği zaman daha çok mutlu olacak yorulacak. Benim oğlum 6 aylıkken yerde sürünerek hareket ediyordu ben o zaman istanbuldaydım iş için, her gün onu alıp dışarı çıkıyordum özellikle camiye gidiyordum çünkü büyük olduğu için hem oturup inceliyordu hemde sürünerek geziyordu ve çoğu zaman ben eve varmadan uyuya kalıyordu. Olabildiğince hem gözleri hem aklı yoruluyordu artık etrafına insanlara bakmaktan. O yöntem bize çok iyi geliyordu belki size de iyi gelir.❤️