BenMathilda anladım geçmiş olsun tekrardan, bizimde bugün 7.gün olacak ateş bi gün düşüyor ertesi gün 39 ateş görüyoruz, bizim 2 defa test yapıldı, adenovirüs çıktı, çok illet bir hastalıkmış , calpl pedifn kullanıyoruz dönüşümlü işte, ateşi kontrol altında tutmaya çalışıyoruz, vücudu eklem ağrısı çok var , bize ceftinex verdiler onu kullanıyoruz, bol sıvı takviye desteklerle bakalım ne zaman bitecek 🤷♀️ geçmiş olsun tekrardan hepimize