Kızlar oğlum uyuyodu , ağladı hafiften yanına gittim , baltım istemsizce omzu ve kolu titriyor irkiliyor gibi ama üst üste . Panikledim uyandırdım hadi gel su içelim oyun oynayalım falan dedim istemiyorum dedi tekrar uyudu yine omzu eli kolu üst üste titreyip irkiliyor . Napıcam ben ateşi de yok şükür . Oğlum 3 yaşında