dalcakilci bende zaten öncesinde anksiyete panik atak vardı. İlaç da kullandım bı dönem. İlk çocuğuma hamile olduğumu öğrenir öğrenmez bıraktım. İlk hamileligimde yedinci ay bir depresyon geçirdim ama lohusaligim ve sonrası cennetti. İkinci bebeğimin hamileliği çok güzeldi ama lohusaligi anlatmaya kelimelerim yetmez.. panik atak, anksiyete, depresyon hayattan zevk alamama boşluk hissi, yabancılaşma. Hepsini üst sınırda yaşadım. Aglamadigim gün saat yoktu. Psikiyatrik destek de almak istemedim bebeğimi memeden kesmek istemedim. Ki o kadar az emiyor ki. Ona rağmen bari bundan mahrum olmayayım dedim. Ama fiziksel olarak çok şey götürdü bu durum benden. He şimdiye gelecek olursak çok daha iyiyim elhamdülillah ama hala eskisi gibi olamadım. Eski Merve yok sanki ikinci bebeğimin doğumuyla başka bir kadın doğdu. He bu arada eskiye göre artılar da yok değil :) bakalım tamamiyle geçeceği günu bekliyorum ben de, ama tabiki o dönem kadar kotu degilim.