Herkese merhabalar🌸biraz uzun anlatacağım herkese şimdiden sabrı ve yardımı için teşekkür ederim🤍 kızım 20 aylık ve 20 aydır benimle uyuyor. Yani şöyle ki akşam uykularında bizim odamız da kendi park yatağında yatıyor. Akşam yatırdıktan sonra bazen 1 kere kalkar pişpişler geri yatırırım. Gece de muhakkak uyanıyor ve sabaha kadar yanımda yatıyor🥹 bu şekilde yanımda yattı mı sabaha kadar uyur. Ama artık hepimizin uyku kalitesi için odaları ayırmaya karar verdik ( belki geç bile kaldık tabi ) şöyle ki kızım uyandığında asla ağlamaz. Öyle oturur bekler yada park yatağında ayağa kalkar falan. Zaten bu zamana kadar da yanında olduğum için hemen alıyordum gece akşam da uyandığında kameradan görüp müdahale ediyorum. Şimdi nasıl olacak bu süreç en ufak bir fikrim yok. Dediğim gibi ağlamıyor ben ayrı oda da olduğum zaman nasıl göreceğim süreci nasıl yürütmem gerek tamamen tecrübesizim bu konuda. Lütfen bana yardım eder misiniz. Bu oda-yatak ayırma serüveninde nasıl bir yol izlemek gerek. Sabaha kadar diken üstünde olacağım kesin ilk zamanlar da zaten gözüm hep kamera da olur uyumam gibime geliyor. Ama mutlaka bir yolu olmalı🥹 sizler kendi süreçlerinizi nasıl yürüttünüz, başarılı oldunuz mu🥲 açıkçası hiç de ayırmak istemiyorum yanımdan ama eşim artık mahvoldu bu iş en çok ona dokunuyor. Gece zarar vermemek için kendi salona geliyor adam aylardır salonda yatıyor😆 herkese şimdiden teşekkür ediyorum🌸 bu arada odasına Montessori tarzı bir yatak aldık