keremxx benim doğum sonrası ellerimde egzamalar çıktı doğum öncesinde hiç böyle bir şey yoktu ve zamanla da çoğaldı kötüleşti şimdi kollarımda dirsek bölgesine yayıldı bacaklarımda da var 1 yıl oldu neredeyse geçmedi bir çok doktora gittim bir ton krem kullandım yok hafifletiyor ama sonra tekrar aynı çok kötü durumdayım ne yapacağımı bilmiyorum bunalıma girdim sırf bu yüzden ellerim çok acıyor yanıyor kanıyor kaşınıyor