esraanurrr Doktor tanıdıktı biraz rahatlattı oğlumu. Ağzına baktı aletleri tek tek çaktırmadan soktu ağzına, oğlumda korkmadı pek. O tükürük çekme şeyini falan kullandı. Koruyucu bir jel sürdü. Böylece bitti ilk muayene.
3 ay sonra gel, alışsın bana da yapalım dolgu dedi. İlk gitmede 5-10 dakika o şekil durduysa bence dolguda da durur gibi geliyor. Umarım daha da ilerlemez basit bir dolguyla kurtarırız inşallah.
Doktor 1-2 diş için anesteziye gerek yok dedi ama bakalım. Ücret olarak ne ödediniz, aklımızda bulunsun ❤️