Noname21 cool+hot kullanıyoruz, soğutması çok klima gibi beklememek lazım ama ısıtması kesinlikle klima gibi sıcacık yapıyor, temizleme konusunda ise bence güzel otomatik calısmaya aldıgınızda kötü koku algıladıgında otomatik çalısıyor, mesela mutfaktan salona gelen kokuyu algılıyor yada parfüm/deodorant sıkıp holden geçtiğimde bile onu algılıyor çalısıyor otomatik vs