Bugün ilaç yazdırmak için gittim tavrı okadar kötüydiki reçete kağıdı yazıcıdan çıktı kızımda almaya yeltendi ne kadar uyarsamda hastanede falan kendi kimliğini falan kendisi vermek istiyo almak istiyo 4 yaşında merak ediyo Aile hekimi hemen niye alıyorsun bu böle olmaz bunu çocuğa yaptırmaman lazım sinirli sinirli söylendi çocukta Bi sustu kaldı sessizleşti ilac kağıdını yırttı ceza size vermicem dedi falan baya saçmaladı neye uğradığımı şaşırdım başka dra nasıl gece bilirim