Açıkçası biraz düzlük var evet ama hareketlendiğinde baş kontrolunu daha iyi yaptığı zamanlar düzelir deniliyor evet bizimkide 3.5 aylık maalesef o da hep sağına yatıyor onda da böyle bi düzlük var bekliyoruz bakalım ama düzelir büyük ihtimalle merak etmeyin canınızı sıkmayın Allah beterinden korusun bebişlerimizi ❤️