minigim1105 Korkmayın bebeklerin öğürme refleksleri önde ve hassastır başlarda. Zamanla geriye gidecek. Öğürmesi de vücudun kendini koruması demek kötü bir şey değil. Biliyorum anlıyorum benim de anksiyetem var ilk bebeğim endişelenerek başladım ama bebeklerimiz o kadar yetenekli ki. Ufak ufak başlayın, başlarda yalnız olmayın eşiniz yanınızda olsun. Hemen de pes etmeyin çünkü öğüre öğüre alışacaklar. İnanın püre vererek ona da kendinize de kötülük ediyorsunuz çünkü çiğnemeyi öğretmek çok daha zor. İnternette detaylı videolar var blw ile ilgili izleyin kararınızı verin. Ama şu kadarını söyleyeyim her yorumumda da yazarım. Bebeğim 9 aylıkken biz karşılıklı kahvaltı keyfi yapıyorduk çünkü kendi kendini besleyebiliyordu. :) Seçim sizin elbette 🌸