mrveclk44 Bebeğim 6 aylık tummy time yaparken 1-2 dakika sonra kafası düşüyor. Sizde durumlar nedir ?
iremm58 mrveclk44 7 aylık aynı sekıl hemen kafayı yere yatırıyor hiç sevdiremedim zaten onun harici desteksiz oturuyor basını iyi tutuyor o yüzden sorun etmiyorum ya
humeyrayagmur mrveclk44 bebeğiniz kilolu mu? Bizimki de tombiş bir bebek. Kafası da büyük. Yoruluyor kafasını yan yatırıyor sonra tekrar kaldırıyor bol bol yatırın karın üstü düzelir inşâAllâh
ozdcngz Yorulunca kendini yere atıyor benimki düşmeden ziyade başını yere yaslıyor genelde yan koyuyor muhtemelen kasları tam gelişmediği için yoruluyorlar hemen sık sık yaptırmak lazım
mrveclk44 Merhabalar konunun takipçisi vardır belki. 7 aya girdik süreler biraz daha uzadı elleriyle gövdesini daha rahat kaldırıyor artık. Çok uzun süre olmasada kafasını daha rahat kaldırıyor. Sanırım tummy time sevmiyor bebeğim
siyahsakin mrveclk44 zamanla mi guclendi kollari yoksa israrla tummy time yaptirdiniz mi? 6 aylik kizimda asla yapmiyo
mrveclk44 Tummy time arttırdım zamanlada güçlendi. Dönme zamanında da egzersizler yaptık oda iyi gelmişti