Annesininguzusu ben 12. aydan beri çorba hariç hiçbir şeyi kendim yedirmiyorum. 10. aydan beri mama sandalyesinden çıkıyordu, en son önündeki aparatı söktüm ve sandalyeyi yemek masası ile birleştirdim. Sanırım bizimle yediğini düşündüğü için daha aktif yiyor. Mesela sabah pankek yaptım diyelim, yiyeceğini yedi inmeye çalışırsa indiriyorum direkt. Mutfağı topladıktan sonra pankeklerle birlikte kuru meyveleri bir tabağa koyuyorum salona götürüyorum oyun oynarken biraz daha yiyor. 12. aydan beri kaşık çatal kullanıyor kendisi, şuan 16 aylık.