Kızlar bebeğim iki ayda bir kilo bile almadı. Sadece anne sütü veriyordum insanlar mama ver dedi dinlemedim ama artık doktor da diyince mecbur kaldım. Vermek istedim ama asla biberonu almadı diliyle itti ben de mamajoo vardı. Avent sipariş verdim trendyol dan sonra buraya yazdım @[silindi] ve biri daha vardı bana yazdılar lansinoh biberon al diye siparişimi iptal ettim ve lansinoh aldım. Tabi hemen kavramadı hala mız mızlanıyor ama en azından içiyor. Yani çok teşekkür ediyorum hayır duamı aldı tavsiye verenler ben de tavsiye vermek istiyorum. Şırıngayla zar zor veriyordum mamayı şimdi günde 2 kere içiyor.