aysenur1601 Merhaba, benim de bebeğim 7 ay 8 günlük. Ağlayarak ve baya zorlanarak yapıyor. Sanırım bu dönemin genel sorunu bağırsaklar alışmaya çalışıyor. Şöyle ki aksam üzeri mutlaka yapar kakasını. Takip ediyorum . Eğer kabızlık başlıyorsa armut, kayısı, mercimek, bal kabağı , kabak, yulaf bunları ağırlıklı kullanıyorum . Ve her öğüne mutlaka zeytinyağı ekliyorum . O gün kaka yapmadıysa yapana kadar öğünlerini posalı ,lifli ve bağırsak hareketlerini arttıracak gıdalar verin ve sık emzirin. Her beslenme sonrası da mutlaka bir kaç kaşık su içtiğinden emin olun .