papatya_17 Kızlar kahve makinası alacağım ama çok çok kararsız kaldım 2li olanlardan almak istiyorum şu haznesi olanlardan ama marka konusunda kararsız kaldım kullanıp memnun kalanlar yazabilir mi
Akkuzum papatya_17 merhaba bende Arçelik var memnunum kahveyi hızlı yapıyor komşumuzun önerisiyle almıştım
TwinsAndBeren papatya_17 merhaba Arçelik ve Beko aynı fabrika çıkışlı yani kalite olarak fark olduğunu düşünmüyorum çalıştığım iş yerinde Arçelik vardı taş gibi senelerce bir şey olmadı