Kızlar merhabalar herkese 🦋 bebeğim 9 ay 4 günlük uyku rutinleri genellikle düzenli gece 9 buçuk maksimum 10 gibi uyumuş oluyordu. Bu aralar biraz geniz akıntısı burun tıkanıklığı falan da var. Dün gece hiç yaşamadığımız bi durum yaşadık çok korktum gerçekten 😢 ablam bebişle beni almaya geldi gece 10 gibi , evde çok bunalmıştım bir kaç gün onlarda kalacağız aramız da 1 saat yol. Neyse uyuyordu uyandı giderken arabada da keyfi yerindeydi varmamıza yakın da biraz uyudu eve gelince bi daha uyandı hatta uykudu dağılmış oyun da oynadı güzel güzel gülücükler saçtı. Gözlerini ovuşturmaya başladı emerek uyuyor normalde , yatakları serdik uyku arkadaşını beyaz gürültüsünü açtım başladı ağlamaya. Emmek istemiyor, uyumak , oynamak istemiyor. Ağlıyo amaa daha önce hiçbir ağlamasına benzemiyo hiç bir şeyle avunmuyor kendini yırtıyor sakinleşmiyor bi türlü. Dışarıya falan baktırıyorum kucağımda sallıyorum yok , o kadar korktum ki hiçbir şeyle sakinleşmiyor şiddetlendiriyo ağlamasını. Zediten vermiştim hatta uyku yapıyor diye bir de carpol içti ama ne oldu çocuğa hiç bilmiyorum çok ağladı. Süt içmek istemedi ağzını kapattı hep. Diş mi, düzeni bozuldu diye mi böyle bilmiyorum en sonunda bende ağlamaya başladım çok korktum çünkü sanki sinir krizi geçiriyor gibi geldi , korkuyor gibiydi de yanağımı ve çenemi çok şiddetli ısırdı. Bi 15 dk böyle geçti sonra süt içmeyi kabul etti uyudu hemen. Ne olmuş olabilir? Diş sancısı mı düzeni bozuldu diye mi yoksa? O kadar vicdan azabı çektim ki keşke gelmeseydim dedim