Ya ben inanın elimden çıkarmak istediklerimi gayet uygun fiyata koyuyorum ha yine daha aşağı teklif gelse uygunsa kabul ediyorum yoksa etmiyorum ama dün peppa pige sardı bu ara oyuncaklara bakayım dedim hep 1,1-5 civarı
Sıfırı 800 olana adam 1,5 ilan açmış bunu anlamıyorum😁
Hadi biri çok komisyon kesiyor ama diğerinde komisyon olmamasına rağmen yine aynı gıcık oldum😂