snabaykal
Öncelikle Allah yardımcın olsun ben 3 ay çok çektim ağlayarak emziriyordum hatta kesmeyi düşünüyordum bir çok şey denedim bende fayda eden tek şey göğüslerimi streçle kaplamak oldu açıkça şöyle yaptım emzirdim hemen streçi geri taktım sütümü streçliyken sıktım bir sonraki emzirmeye tekrar çıkardım kapattım 1-⅕ ay böyle yaptım ve böyle yaptığımda yara olduğu halde emzirirken hiç acı duymadım muhtemelen yara nemli kaldığı için öyle oldu kuruyken kanıyordu ve çok acıyordu geçmiş olsun 💐