elfblm bende cok az odem vardı. Hamilelikte odem yoktu bende. Doğumdan sonra da ödemi cok kolay attım su içerek. Ama günde 2 buçuk 3 litre su içiyordum. Yanında hep 2 litrelik su matarası bulundur. Ben oyle yapıyordum. Çünkü su içmeyi unutan biriyim ben. O şişe yanımda durdukça su içiyordum. Biraz fazla tuvalete çıkarsın ama ödemi guzel atarsın. Ben boyle böyle attım ödem