Merhaba oğlum 1.5 ayından sonra sadece mama olarak devam etti Bebelac gold kullanıyordum ilk ay kilo yaptı evet 800 gram kadar aldık şu an 4 aylık be en son 6 kg idi 4. Ay muanesinde maalesef sadece 200 gram almış doktorumuz mama değişikliği yapabilirsiniz dedi böyle devam ederse ek gıdaya da başlarız dedi ben ilk Bebelac gold a geçmeden hipp ve sma mama kullandım ama ikisini sevmedi ve kustu aptamil seçeneklerim arasında sizce nasıl ? Veya önerebileceğiniz bir mama var mı ? Aptamil kullanan anneler bebişlere kilo aldırıyor mu gerçekten ?