dlraaa Milimetrik taslar varmış mide ağrısıyla gittim ameliyat olmam gerekiyormuş. Bu ameliyatı olan var mı ? Önerebileceğiniz doktor var mı ? Korkuyorum çok
3kedili2bebekli dlraaa ben oldum istanbulda oldum sehir Hastanesi’nde çok rahat basit ve hızlı iyilesilen ağrısı sancısı olmayan bir ameliyat hiç merak etmeyin
Sulee_ dlraaa nisan ayında oldum korkmayın ameliyat ağrısı çok yok ama gaz sancısı oluyor bir kaç gün sonra normale dönüyorsun
KahveliVera dlraaa ben oldum doktor öneremem ben memnun kaldım hemde çok, korkulacak bir şey yok çok basit doğumdan kolay diyim 😅 1 haftada ayaklandım annemi bile gönderdim evine o denli basit
KahveliVera dlraaa istanbulda doktorum buradan olurmusunuz ki eli çokta hafiftir özel hastane şuan ücreti 65 bin
ilayda0 dlraaa bennımkı ıntıhaplıymıs kızım yeni doğmuştu olmak ıstemedım ama ağrı durdurmadı gıttım acıl aldılar bütün organlarına yayılacaj dıye ablamda emzırıyodu benınkınıde emzırdı sağolsun❤