Merhaba anneler oglum suan 7 bucuk aylik ve ben hamileyim 8 haftalik doktor 5. Aya dogru biraktir dedi bi3 ay daha emziricem ama sonra nasil biraktiricam hic fikrim yok cok duskun memeye hele geceleri yanimda yatiyor sabaha kadar emiyor uclari sizliyor bir de hamilelikten cok zorlaniyorum biraktirmak iyi olucak uykusu icin de ek gidayla arasi cok iyi degil yine de yiyor yani hami diyorum once gece emmeyi mi biraktirsam nasil yapabilirim bileniniz var mi yardimmci olur musunuz