Defnecikkk bizde 3 aylık olucaz 5 gün sonra gündüz maşaallah uykusu çok iyi 2 bazen 3 saatte bir emziriyorum ilk başlarda hep yarim saat emiyodu şimdi bazen 10 dakkada doyuyo bırakıyo verince midesini bulandiriyo doydu heralde diyorum bırakıyorum vermeyi gecede sadece iki kere kendi uyanınca veriyorum canım ben hep uykusu geldiği zamanlar emzirip uyutmaya calisiyorum