onefinemom bugün reglimin gecikişinin 7. günü Ve 6. Günlerde test yaptım negatif çıktı ikisi de. Beklemeli miyim birkaç gün daha yoksa kan mı versem… Yaşayan var mı? Siz ne yaptınız? Teşekkürler (kızım 20 aylık, emziriyorum hala)
SevimliHayaletCasper onefinemom doktora danışıp duphaston kullanabilirsiniz adeti düzenliyor sökülmesine yardımcı olur
gulcicekkync onefinemom bugün sanırım 12. Günüm oldu bende emziriyorum dün kan verdim muayene oldum ki geçen günlerde de test yaptım her şey negatif kan da negatif doktor emzirdiğim icin düzensizlikler olması normal dedi
gulcicekkync onefinemom emzirdigim için de adet söktürücü yazmadı istersen sende bir kan ver için rahat eder :))
gulucr Şuan aynı durumu bende yaşıyorum 7 gün oldu geciktim 5. gün test yaptım negatif çıktı 6. gün lekelenmem oldu ama devam etmedi bende napacagımı bilemiyorum
onefinemom gulucr gunes7272 Oldum ben de 7. Günde 🥺 mevsim değişimi falan mı acaba ne oldu anlamadım ben de 😭
gunes7272 Benimde eltimin gelini 20 gün olmamış ama test yaptığında da negatif çıkıyormuş bugün mesaj atmış bana regl oldum diye hahaha sanki bu ay herkeste bi gecikme var
onefinemom gulcicekkync kuzenim de 15 günlük bir süreç yaşamıştı bu şekilde, insan yine de stres yapıyor ya düzen kayınca… teşekkür ediyorum yorumunuz için, sizinki de güzelce gelir umarım 🥺
gulucr Bende oldum dün çok şükür herkes aynı durumu yaşadığına göre mevsimsel olabilir demekki ama cok rahatladım 🤣