seyma0661 bn normal beş litre süt alıyorum kaynatıyoruz 15 dk. Sonra yaklaşık 3.5-4 saat sonra ilikligi oluyor. Parmağımı koydugumda bı kaç saniye yanmıyorsaama çok aşırı ilikta olmicak iki yemek kaşığı eski yogurrttan kaseye koyup sütten içine katıp karıştırıp ,kaseti tencereye döküyorum bir battaniyeye filan sariyorum beş saat sonra tutmuş oluyo dolaba koyuyorum.
Bı deneyin bölmeden beş litre tüm yapın ,olmadı yoğurt makinesi alabilirsiniz yada işi derece sıvı için alıp ölçüp yapabilirsiniz. Hazır yoğurt tavsiye edemiyorum