Kızlar merhaba, bebeğim 14,5 aylık, emerek ve bizimle uyuyor, eskiden uyuyunca alıp beşiğine yatırıyordum sorun olmuyordu ama artık beşiğine koyar koymaz uyanmaya başladı, bu durumdan çok yorulmaya başladım, odaları ayırmak istiyorum artık, bir de emmeden kendi kendine uyusun istiyorum. Bilmiyorum çok mu şey istiyorum, bu konuda neler yapabilirim, deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız, nasıl bir süreç izlemeliyim