Kızlar ben 13 aylık oğluma gece beslenmesini bıraktırmaya çalışıyorum 2 haftadır falan başlarda akşam 22.00 da uyuyorsa gece 2-3-4 o saatlerde uyanırdı emzirmeden uyutmaya çalıştım ama 3-4 gündür sabah 6.30-7 arası uyanıyor bende artık o kadar saat acıkmıştır diye emziriyorum ama emerken tekrar uyuyor 8-8.30 arası uyanıyor bu şekilde gece beslenmesi kesmiş oluyor muyum anlamadım sabah 7 gece sayılmıyor ama işte tekrar uyuduğu için kafam karışık bi yerlerde bi yanlışlık yaptım gibi hissediyorum 😂🤦♀️