asilbertug Kabin boy bebek arabası önerisi istiyorum kızlar 8-10 bin civarı bütçem var birde taşıma kapasitesi yüksek olursa iyi olur
queen352 asilbertug Ben travel bebek arabası kullanıyordum kızım 10 aylık maf olduk artık kasım indiriminden maxicosi lara2 kabin boy aldım çok memnunum kasımda 7999 aldım suan 10 sanırım
seros3535 asilbertug Cybex orfeo kullanıyorum çok memnunum ama bütçenizin üzerinde Kasım indirimde baya bir düşmüştü