ya arkadaşlar perşembe günü bana burnu akan öksüren bir çocuğu olan aile geldi. cumartesi akşamdan beri çocuğumda (3 ay 1 haftalık) kuru kuru 2-3 öksürük var. burnunu temizledim biraz nefes alması düzeldi fakat öksürük devam ediyor. hiç bu aylarda nane-limon , ıhlamur veren oldu mu bizim doktorumuz tavsiye etti ıhlamuru mesela?