Eşim ve ben İstanbul da çalışıyoruz çakılı kadro memuruz şimdi bir bebeğimiz oldu eşim işi gereği her gün iki saat yol gidiyo ve bebeğimize zaman ayıramıyoruz istediğimiz gibi gezemiyoruz çünkü trafik vs çok yoruyo işini tamamen bırakıp online çalışan ve egeye taşınanlar nasıl yapıyor çok özeniyoruz sizler ne durumdasınız apartmanda büyümeye mahkum çocuklarımızın olması beni çok üzüyor