Bebekleriniz ne zaman al-ver yapmaya başladı? Elinde ne varsa bi kere bana al diye uzatıyor alıyorum teşekkür edip geri veriyorum alıyor sonra tekrar uzatıyor :) bazen eli boşken uzatıyor kolunu bu defada gelmek istiyor diye düşünüyorum gel diyorum kucağıma geliyor filan. Oyun mu kurmuş oluyor böyle. İlk bebeğim o yüzden emin olamıyorum hiçbir şeyden