Arimayaa Selam kızlar istanbulda kira fiyatlarınız nedir Allah hepimizin yardımcısı olsun hersey çok zorlaştı..
ekimannesi11 Arimayaa 13 bindi bu ay zam yaptı 18 dedi eşim 16 ya indirdi emlakçıya kalsa 20 de yapar 25 te
ilkanneyim 20 bin ama kirayı geçtim evler kötü daracık apartmana sıkışmışız İstanbul’un en kötü ilçelerinden birinde yaşamak zorundayız park bile yok maalesef
ruveyda_34 Arimayaa 3+1 evim baya büyük 5 senedir kiracıyız 17 bucuk ödüyoruz eve girdiğimizde 1750 girmiştik😃