Valide-Ayse-Hafsa-Sultan mrvalper bu yaşlarda genelde sezeryan öneriliyor ama olumsuz sonuç duymadım hiç
Alya-Sena mrvalper 37 yaş cok da geç değil aslında annem 43 yasında idi kardeşime dogum yaptığında sezaryen ile yapmıştı tabi
Asil1602 mrvalper 35 de hamile kaldım hiç bebek istemezken asla düşünmezken aşırı korunurken mucize diyorum ona ama iyiki beni seçmiş yoksa mahrum kalacaktım bu duygudan gelelim sorunuza hiç sorun yaşamadım ama serenity diye bir test var amerikaya kanınızı gönderiyorsunuz bebeğiniz hakkında her test yapılıyor sağlık sorunu olma riski bu yaşlarda daha fazla bu şekilde çok erken evrede durumu öğrenmiş oldum şükürler olsun çok sağlıklıydı birde bonus 8 haftalıkken cinsiyetide öğrendim 😅
Asil1602 mrvalper Aklınıza gelen tüm yöntemler ama bence kaderinde varsa yazılmışsa oluyor 7 yıldır evliydim ve bu sürede işe yaradı sonuçta yöntemler 😂
Pamukhanim_ mrvalper benim işyerimden bir abla 38 yaşında 3. Sezeryan doğumunu yapmıştı sıkıntı yaşamadı bildiğim kadarıyla
CilekliKedy mrvalper eltim yaptı tam yaşını bilmiyorum ama o civarlarda 40 bile olabilir ama sezeryan oldu ve biraz zor geçmiş ameliyattan çıkması falan da biraz uzun sürmüştü
Seevgii mrvalper teyzem 37 ilk çocuğunu 40ta 2. Çocuğunu normal doğum yaptı hiç sıkıntı yaşamadı. Sadece 2. Hamilelikte biraz tansiyon sorunu olmuştu
sedoo11 Ben yaptım hatta normal olacak diye beklerken sezeryan oldu Bir sıkıntı olmadı , Hamileliğim gayet rahat ve güzeldi elhamdülillah Hiçbir şey için geç değil ☺️🙏