minikmisimben yok ben sürekli karıştırmıyorum.
biraz yarma, biraz nohut, bir de et tavuk ne istiyorsanız içine atıp az tuz ve su hop düdüklü. Bu kadar 😀
ses gelince kısık ateşte pişmeli ki yanmasın dibi.
Açtıktan sonra da karıştırıyorum biraz ama devamlı değil bir de margarin ya da tereyağı varsa ekliyorum bu kadar.