anne36 yaptığınız makul, oğlunuz daha küçük, bu yaşadığınız da iyi bir şey aslında çünkü böyle yaşaya yaşaya, deneyimleyerek kendini savunmayı öğrenecek. Benim kızım 2 yaşlar civarı oyuncak vs pek paylaşmayan bir çocuktu, zamanla daha bir yumuşadı bu yönü. Şimdi 4 yaşında daha paylaşımcı, özellikle bu yıl kreşe başladığından beri, sabretmeyi, sıra beklemeyi, paylaşmayı daha bir öğrendi, pekiştirdi, sindirdi. Demem o ki bazı şeyler zamanla oluyor ama ebeveynler tarafından devamlı verilen telkinler de çocuğun karakterinin şekillenmesinde etkili oluyor.