Kızlar bebeğim 8 aylık anne sütü veriyorum ek gıdaya geçmek için denemeler yaptık ama asla ama asla yemiyo kilosu anne sütünden dolayı iyi ama ek gıda da yesin istiyorum az da olsa, hiç bir şeyi neler neler denedim gördüğüm duyduğum her menüyü denedim asla istemiyor boşa gidiyor hep 🥺 normal mi