Ciddiyet12 Merhaba hanımlar sizce düz 13 mü yoksa serisi mi hiç bir şekilde bilgim yok uzun süreli kullanıma hangisi uygun hangisine deger avantaji ve dezavantajları nedir nerden güvenle alınır hat üstüne alinabilir mi. Beni aydınlatın lütfen 🥲🤌🏻🥰
annevebebegiii__ Ciddiyet12 iPhone 12 kullanıyorum 13 alacaksan normal de alabilirsin hafızası yüksek olsun bence
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Ciddiyet12 düz 13 kullanıyorum gayet iyi sadece şarjı dolmadan çıkarma %100 olsun yoksa pil sağlığı düşüyor
mamacitaa_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan 80 olunca çıkarın dediler hep benim de düz 13 şarj bu günlerde farkediyorum da hemen düşüyor bitiyor birden 15-20 oluyor ya bide güncellenme geldi geçen bana
Ciddiyet12 Daisy- yani taksitli almayı düşünüyorum 35 en fazla bütçem eşim Vodafone onun üstüne düşünüyorum. Mantıklı değil mi
canmanayvesuyu Ciddiyet12 bütçenize göre hangisi daha sonra çıktıysa onu alın bence zaman geçtikçe telefonu yavaşlatıyorlar güncellemelerle
Ciddiyet12 canmanayvesuyu öyle mi diyorsunuz ya benim için alo demesi yeterliiydi ki kameram çok kötü çekiyor bende yeniliyim dedim bunuda çocuklara vereyim artık onlarada lazım oluyor çünkü okuldan geliyorlar bazen evde olmayabilirim ulaşsınlar bana en azından
aslanbebekkkk Ciddiyet12 düz 15 kullanıyorum. Memnunum iPhone sınıfına girme nedenim güvenlikti. Güzel korunduğunu düşünüyorum. Evet şarjını 100 olmadan çıkarma pil sağlığın daha düzenli olur. Fotoğraf kalitesi zaten inanılmaz. Hat üzerine kısa taksitler ve ön ödeme istiyor diye biliyorum. Normal fiyatının çok daha üzerini ödersin. Teknoloji mağazalarından birebir elden görüp almak taraftarıyım
pembebebis aslanbebekkkk ben de 15 kullaniyorum ama on kamera biraz bulanik cekiyormus gibime geliyor ya da renkler cok duzgun degilmis gibi, sizde de oyle mi
Daisy- Ciddiyet12 vodafone üstüne çok pahalı olur benim eşim iş yeri için küçük bütçeli almıştı Peşin 11 lira olan telefon 32 ye geldi öyle düşünün birde 6 taksitdi
Daisy- Ciddiyet12 13 de gayet güzel bir telefon eşimde 15 var bazen değiştirelim mi diyor aralarında pek bi fark yok gayet de memnunum
[silindi] Ciddiyet12 Mart ayından beri düz 13 kullanıyorum çok memnunum. İPhone’da dikkat etmen gereken pil sağlığı sadece. Tam dolmadan çıkarırsan pil sağlığı düşer. Dikkat edersen uzun süre kullanırsın