Anneler iki aylık bebeğim. emziriyorum sadece mama ile beslemiyorum. Meme uçlarım çok fena yara oldu. Çocuğum acıkıp ağladığında artık ben de ağlıyorum canımın yanması çok fazla derecede emzirirken de zaten hıçkıra hıçkıra ağlıyorum her defasında. Artık mamaya geçmeyi düşünüyorum ciddi ciddi bu yüzden. Hem lansinoh kullandım hem de eczaneden Türk markası olan başka bi lanoin içeren krem kullandım. İlk emzirmeye başladığımdaki günlerde iki günde iyileştirmişti çatlakları ama şu an 2 haftadır çekiyorum hiçbir işe yaramıyor aynı şekilde kullanmama rağmen streç film veya buzdolabı poşeti ile ucunu kapatmama söylediler o şekilde yapıyorum Bir haftadır hiç farklılık yok kuruyunca daha çok çatlıyor. Poşetle nemli tutunca nispeten daha az ağrıyor ama gene de iki türlü de dayanılmaz acı var ne yapabilirim tavsiyelerimizi açığım silikon göğüs ucunu Bu sebeple kullanıp memnun kalan var mı acaba