Fatnes benimkide öyle bacım eşim dalga geçiyor hatta biri yer çekimine yenik düşğyo diye 😀😀 ama nasıl eşitlencekler bilmiyorumki benim bğyğk olanda süt daha fazla haliyle büyük olanı daha çok emziriyorum nasıl küçüğü daha çok emzirip eşitleniyokı anlamadım..küçüğü emzirince dahada küçülüyo gübime geliyo bana