sjhdje daha küçük ama kendimden bahsedeyim 22 aylık oldu başladığımızda beri asla yediremedim tuttu tükürdü öksürdü derken son zamanlarda çizgiflmle yedirmeye başlamıştım üç beş ay öyle gitti ama ağzında tutuyodu zorla yediriyodum yine gecen buna artık bi son vermem lazım dedim kapattım cizgiflmi tabağı önüne koyuyorum içine de çay kaşığı o onu karıştırıp oynarken ben bir yandan yediriyorum böyle yapınca ağzında tutmayı da bıraktı dikkatini dağıt kitaplar falan göster oyuncakları koy önüne vs bende böyle işe yaradı