HELELEKADIN Orenda_ benim ki hep üstümde yatardı hatta ağzıma girerdi nerdeyse çok özledim onu sahiplendirmek zorunda kaldım malesef, çok güzeller aşırı sevgi dolular
prenses37 Orenda_ degistirmeyin o isme aliskindir o bizimkide boniydi biz sahiplendik hala boni diyoruz o isimi biliyo cnku
HELELEKADIN Orenda_ çok küçüktü yavruydu aldığım da bende büyüdüğü için çok zor oldu inşallah çok mutludur iyi bakılıyordur 🥹
Orenda_ alinmom Sağol çiçeğim teşekkür ederim❤️ benim aklımda da Lady vardı aslında 🥲 koltuğumla da uyumlu oldu😄😂
Orenda_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Küçük kızım 3 yaşında şuan çok oynamak istiyor ama biraz oynadıktan sonra tırmalıyor çok sevilmeyi sevmiyor bence öyle düşünüyorum 🥲
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Orenda_ ya peki tırmalamayan kediler var mı kızım kedileri çok seviyor 1 yaşında görünce sevinçten çığlık atıyor ben de alsam mı diye düşündüm ama ısırıp tırmalarsa korkar
Orenda_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Bilmiyorum canım hiç hakim değilim ilk kez sahiplendim bende ☺️korkarsa şimdilik alma derim
prenses37 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan benim kizim boniyi tutuyo yatiriyo hopp ustune cikiyo bn kizimi zor aliyorum ustunden asla zarar vermiyo kizima ama bn kediye kiyamadim icin izin vermiyorum bu duruma sonucta onlarda can
Ucansupurge Orenda_ Evde geziyor yiyor içor yatıyor 🤣🤣 canı isterse sevdiriyor ben elimi uzattığımda kaçıyor🤣🤣
Ucansupurge Orenda_ Kesinlikle öyle 😅🤣 bir kedim daha var bir gör nasıl kucak delisi. Arada takılıyoruz öbürüne bak bak kedilik öğren diye 🤣
cnhavva Orenda_ genelde gündüz yatar gece coşarlar 😅 bizim kedi oynarsam oynar kızım yattıktan sonra geliyo yanıma hala kiskaniyo galiba gündüz kendi halinde takılıyo